Hvis modtager ikke er hjemme, vil bestillingen blive sat på adressen, så vidt det er muligt.
Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, tages bestillingen med tilbage til butikken. Hvis vi har modtagerens telefonnummer, kan vi kontakte modtageren og aftale afhentning i butikken, derfor er det vigtigt at du som afsender altid oplyser modtagerens telefonnummer i bestillingen.
Forekommer der meget høje dagstemperaturer og manglende skyggeforhold, eller lave dagstemperaturer, sættes hverken blomster, vin eller chokolade uden for døren.
Ligeledes kan der forekomme situationer hvor vi ikke sætter bestillingen udenfor døren, hvis vi vurderer at det ikke er forsvarligt at efterlade bestillingen. Hele bestillingen tages med tilbage til butikken, og der afleveres et kort (hvis det er muligt), hvor modtageren anmodes om at afhente bestillingen snarest muligt i butikken. Er det ikke muligt at aflevere et kort (primært pga. aflåste hoveddøre til trappeopgange) forsøges modtageren, eller afsenderen, kontaktet pr. telefon. Derfor anbefaler vi at du i din bestilling oplyser modtagerens telefonnummer.
Har du ønsket at modtage bekræftelse, sendes den umiddelbart, når levering har fundet sted.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.